czwartek, 7 listopada 2019

07.11.2019



Wczoraj przed wyjściem z pracy, zastanawiałem się bacznie przez pięć minut, czy niczego nie zapomniałem, po czym wyszedłem bez płaszcza i portfela, który się w nim znajdował i tak wróciłem do domu, zorientowawszy się przed drzwiami, że jest mi trochę zimno. Wcześniej natomiast o żadnej z wielu rzeczy, które miałem do zrobienia nie zapomniałem, i cały dzień był bez zarzutu w zakresie wykonanych prac.

Właśnie odkryłem, że w utworze Rachmaninova Piano Concerto no. 2 mov. 2 jest melodia piosenki "All By Myself" Celine Dion. Rzecz absolutnie zdumiewająca, iż motyw ten był już znany przed II wojną.


4 komentarze:

  1. Dawid - za mało wulgaryzmów (kurwa, dupa, chuj) a tak poza tym to brakuje mi wizyt w Rabce i spotkań w Twoim towarzystwie - skontaktuj się ze mną 729 676 114. Pozmieniało się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie Cię zamknięto na sześć lat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz wiele się podziało - truizm ale uczciwy w tym wypadku. Wszędzie mi mało czasu, ale ostatnimi czasy myślałem sobie po prostu "co u Ciebie" i nie chciałem pozostać bezczynny. Mnie wywiało i blisko i daleko jednocześnie. Mógłbyś mnie odwiedzić albo ja mógłbym odwiedzić Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość z tych 6 lat spędziłem w metropolii seksu i biznesu - Bytomiu.

    OdpowiedzUsuń